men ÅÅÅÅH !

jag hatar mej själv :o ja gjorde samma jävla misstag igen, som förra veckan -.-
trodde att vi började åtta som vanligt & så har ja cpsovmorgon ;s
ja hade kunnat SOVA nu, men jag är klarvaken, tack vare mej själv -.-
jag borde vara ganska trött eftersom ja pratade i telefon hela natten typ ;D
hihi, stackarn, hoppas han hittade ngn skjuts hem elr ngn stans att sova :)
de löste sej nog :)  jag har ingenting att göra nu, så jag ska städa rummet.
det behövs, sa ante ;D HAHAHA, kul dag/kväll igår ! jag älskar dej paula <3
och rolig NATT oxå, hahahah, fick reda på gaaanska mkt saker från en person ;)
tack för de :D & ja skrattade GANSKA mkt, pappa hörde mej t.o.m genom hans
jävla vägg :p ahhaha :D men kul va de :) vi pratade kanske i .. 2, 3 timmar? :)
aja, ska göra nå aktivt nu :) röra på fläsket ;) haha . ni har mitt nummer, jag svarar alltid ;) <3

avril lavgine - knockin on heavens door   <3333

Kommentarer
Postat av: sofie

vem pratade du med? ;D



skriv på msn;D<33

2008-09-12 @ 23:33:50
URL: http://erikssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0