hahahahahahhahahha !

HAHAHAH, diss ! tack robin :p haha, som att man inte kan ses om man är trött? ;) feeeegis :D
pratat om de hela dan ju ;D sen ba dissaru mej :o va är de för stil ? :p de ska du få igen för ;D
tro mej :) haha, ngn dag. då du INTE ÄR TRÖTT :D


för det första; TACK RASMUS, NICKLAS, ALEX & ROBIN <3
ni är helt klart bäst, när det gäller att trösta, tack tack <33
på måndag är det min & nicklas dag ! fatta kul vi kmr ha ?!
för det andra; jag saknar sofie mkt, hela tiden. det känns inte
som förr, vi är inte lika tight längre ? :( jag saknar bigsis <3


imrn så åker jag till fittånge igen.  jag längtar INTE ! då måste
jag träffa häxan surtant :/ vet redan hur det kommer sluta .
hon kommer ta upp massa saker sen förra året , sen kommer
jag käfta emot & hon kmr börja grina & jag kommer börja
grina, sen kommer jag gå till ånge & sova hos ngn kompis.
om jag ens tar med dit . jag har ju nyckeln kvar till albyvägen.
men där får vi inte vara nu, om vi inte frågar. ;s men jag kan ju
sova i en trappuppgång elr ngt :( får se om jag ens åker till
henne, jag orkar fan inte bråka, & det blir bara värre hela tiden.


sjukare människa än alex lindh är svårt att hitta ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0