lukaaas <3

fan va mys de har vare den här helgen, helt perfekt <3

typ , i fredags ? efter skolan så åkte jag, mikkis,
niclas & lukas hem till mej & kolla på film :)
först kollade vi på dum, dummare tror ja sen ngn
annan :p hey baberiba (y) å vi myste mest bara :)
sen åkte vi till ånge, efter att jag hade färgat håret
igen, så de inte va så grått ;) så fick vi skjuts till knuten
så vi åt där :) niclas åt fan upp en hel kebabtellrik :o
o dom som har äte på knuten, vet att dom är STORA
å de är asmkt på ;s menmen, sen åt han typ av mikkis :p
haha, han är sjuk, pojken ;D men han är bra endå :D
sen gick vi på corner & spelade guitarhero ;D <33
fan vad jag ska köpa hem de iaf (y) så jävla ägd
alla blir som spelar mot mejj :D de va mys, :)
sen åkte jag hem till brunflo :/ & lukas hem till
eriiiiikslund :) å på lördagen så gick jag o kollade på
hans hockeymatch (dom spela mot brunflo)
sen gick vi hem till mej, de har jag redan skrivit :p
aja, så missa han tåget , iiiiiinte med flit (a)
så då va han ju TVUNGEN att sova hos mej, haha
ingen av oss ville de egentligen ;) de va därför vi gick
hemifrån 10 min innan tåget skulle gå & vi visste
mkt väl att de tar 15 min att gå dit, om man går fort.
de gjorde inte vi kan man säga ;D sen vände vi när vi såg
att tåget hade gått :) så myyyste vi & kolla på film, å på
söndag, 13.51 åkte han till ånge, å jag tog en promanad hem igen :)
fan va de blåste idag, men härligt väder :) (y) hoppas de blir
lika fint imrn :D   imrn blir de skolan, prov, sen corner med bby ? :)
MIKKIIIIIS DU SKA PÅ CORNER IMRN!! <3
aja, nu ska jag städa, kolla vad jag ska ha på mej imrn, & plugga.
sen ska jag sova, blir ju tidiga mornar när jag är i brunflo :)
höhö, sms aomd e är ngt elr msn :) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0